måndag 23 maj 2011

Måndag den 23 maj

Måndag igen, usch!

Jag ogillar verkligen måndagar, upp tidigt (lyckas alltid försova mig dessutom) och det är tråkiga lektioner.. Men men, vad ska man göra? Det gick bra i skolan idag förövrigt, inget speciellt hände tror jag? Slutade vid 14.30, åkte sedan med Micke till station, vi (jag) pratade om väldigt mycket på den korta tiden, my(i)cket trevligt!

På väg hem sen så kollade jag på Family Guy, sen när jag kom hem blev det nudlar, muums! Och just nu så har jag satt på "101 Dalmatiner", Barndoms favoriten, i väntan på maten.

Är riktigt taggad inför helgen, tänker inte skriva om vad som händer än, utan gör det lite senare i veckan, så ni får vänta ett tag med att veta ;)

nej men nu ska jag hitta på något annat att göra, Kyssar!

Bjuder på en gammal bild, eller ahh, en bild från i höstast!

Inga kommentarer: