tisdag 24 maj 2011

Dag 11 - Tio saningar om mig

1. Jag är sjukt mörkrädd
2. Jag älskar att kolla på barnfilmer, barnserier och allt som har med sådant att göra! Helt galen i det, haha
3. Jag har egentligen lockigt hår, men plattar det inprincip varje dag och har gjort det i ca två års tid nu. Så det är väldigt slitet, men det har blivit bättre då jag har börjat använda riktigt bra medel för mit hår! (ett inlägg om det kommer senare)
4. Förut så trodde jag inte på kärlek, men nu gör jag det.
5. Jag får panik när jag ser en geting eller andra äckliga och obehagliga småkryp.
6. Jag dreglar ibland när jag sover.. :$
7. Jag önskar att jag hade mer pengar, men varje gång jag får pengar så lyckas jag alltid slösa bort dom på onödiga saker.
8. Jag är kittlig överallt på hela kroppen, utan att överdriva!
9. En av de bästa sakerna jag vet är att kramas och att hålla handen.
10. Den sista sanningen om mig själv... Bara för att jag gillade en kille förut så ändrade jag mig själv ganska så mycket, klädstil, musiksmak, mitt betende och liknande. Men som tur är så behöver jag inte det nu! 

Inga kommentarer: