måndag 23 maj 2011

Vem..?

Vem älskar du? - Lehandro
Vem hade du senast sex med? - Älsklingen min 
Vem vill du bli full med? - ingen 
Vem är den bästa artisten/gruppen? - ingen aning, det finns många bra
Vem pratade du senast i telefon med? - hmm.. Lehandro tror jag? 
Vem är snällast i världen? - vet inte riktigt... :O den döde, för den kan inte göra någon någon ont.. Så antagligen dom?
Vem vill du prata med? - Min älskling och Jennie :D
Vem sov du senast med? - baaabyy :D
Vem såg dig full senast? - ingen? :D
Vem vet allt om dig? - ingen kan veta allt om någon, men Lehandro, Jennie och Emma vet det mesta om mig. Och det som glädjer mig är att de som känner mig, vet nästan allt om mig, mina innersta tankar, att de stannar kvar hos mig!
Vem hatar du mest? - vet inte om jag direkt hatar någon.. inte längre iaf..




Inga kommentarer: