fredag 25 februari 2011

444 inlägget!

Belen vännen,

vi har inte känt varandra så länge, snart 2 månader. Men jag tycker faktiskt at vi ha kommit varandra nära, vi pratar lixom om alla mellan himmel och jord, utan att det känns fel eller konstigt.
När jag har det jobbigt så finns du där för att prata med mig, och när du har det jobbigt så kommer jag alltid finnas där för dig! dag som natt, morgon som kväll. För när du mår bra så mår jag bra, och när du mår dåligt så mår jag dåligt, och när du mår bra så mår jag bra.
Du är så himla speciell, och alla som känner dig vet inte hur lyckliga dom är.
Ska bli sjukt roligt att åka iväg med dig nu i veckan, och vi ska ha det såå himla roligt!

I<3U underbara tjej!



1 kommentar:

Belen sa...

JAG ÄLSKAR DIG OCKSÅ MIN UNDERBARA CHEEEY :*
DU ÄR DEN BÄSTA MÄNNISKA JAG HAR TRÄFFAT OCH GU JAG TYCKER OCKSÅ ATT VI HAR KOMMIT VARANDRA NÄRA (A) JAG KÄNNER OCKSÅ SÅ :O JAG MÅR BRA NÄR DU MÅR BRA, DÅLIG NÄR DU MÅR DÅLIG OCH JAG BLIR LESSEN NÄR DU ÄR LEDSEN :( VI ÄR HELT ENKELT GJORDA FÖR VARANDRA (A)
LÖÖÖVE YOU (A)
VI KOMMER ATT ÄGA ROME OCH DALRNA!! :D