fredag 25 februari 2011

shit i helvete vad nöjd jag känner mig!

Klockan 14.00 så började jag att skriva, och en halv timme senare så hade jag redan fått ihop ca 600 ord. Det låter kanske inte som så mycket, men jag känner mig riktigt duktig som har fokuserat på det! Men så är det för mig, jag drar mig sjuuuuuukt länge innan jag gör något, men när jag väl börjar så går det av bara farten, jag blir heeelt inne i det jag gör. Speciellt om jag tycker att det är interessant också.

Så här ser du ut i nuläger, och sen ska ni få se när jag är klar också :


Framsida [x]
Sammanfattning på engelska []
Innehållsförteckning [/]
Inledning [x]
Syfte [x]
Frågeställningar [x]
Metod [x]
Källdiskussion [x]
Faktadel [x]
Analys [/]
Källförteckning []
Fotnoter [x]


Som ni ser så har jag inte jättemycket kvar vilket är sjuuukt skönt! Det jobbigaste är nog sammanfattningen, har svårt för det även på svenska, och nu ska det vara på engelska lixom! På analysen är det mycket att skriva, men det är inte svårt att komma på något, som tur är ;) Jag tycker att det är ganska lätt och kul faktiskt, som jag sa :D

Men nu fan ska jag börja skriva igen, är taggad!

Kyssar!

Inga kommentarer: