fredag 25 februari 2011

Svarar på frågorna!

Skulle du kunna dejta en bloggläsare?

- Jag vet inte. Bara om jag känner personen, skulle ALDRIG I LIVET gå med på att träffa någon som jag inte känner, absolut ingen som jag möter på internet!

Vad är det värsta du har gjort mot en annan person ? 

- Oj... Klurig fråga det där.. Att ljuga tror jag, kommer inte på s åmycket annat hemskt.. Frysa ut någon.. Jag har ingen aning faktiskt..

Vad tycker du är viktigt i en blogg för att du ska tycka den är intressant ?

- Jag tycker mest om att läsa kompisars bloggar, det är kul att se vad som händer i deras liv lixom. Sen så läser jag några storbloggar, dels för att se hur dem skämer ut sig gåång på gåång och andra för att dem har mycket bra klädestips, och dom skriver på ett roligt sätt.

Kan du verkligen säga att du älskar din kille utan att ljuga?

Det kan jag verkligen! Orden har aldrig varit så sanna som dom är nu!

Har ni haft sex?

Bajsar björnarna i skogen? 

Hur lång är du och hur mycket väger du?

Jag är Kortiiiis, bara 162,5 cm :( Och jag väger 56 kilo, tjoockiis!

Hur ofta har du sex?

Det varierar från vecka till vecka.

Vilken BHstorlek har du?

75 C, vad du nu ska ha för intresse av att veta det ^^

Vilka bloggar läser du?
Ganska många, Fridas, Hermans, Jacqis, Belens, och massa andra vänners, och några kändisbloggar; Kissie, Kenza, Foki, Falsksanning, Isabelle Strömberg.. Tror det var dom xd

Gillar du julafton?

- Jofan B-) Får ju presenter (aa'

Varför är du så snygg?

 För att jag är azum... Haha, nej men du, d va en bra fråga ;)

är du taggad inför vår resa tsm ? !!! ( Jag och Belen drar, mer om det senare)

- Skoja iinte!! feeeett kuuuulT det kommer bliiiiiii!!!!!

Hur mycket älskar du mig?! :D (från Lehandro om ni undrarar)

- Hur mycket som helst, finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig. <3

Är du säker i ditt förhållande?

- Säker hur då? Att jag kan lita på honom eller att jag kan vara mig själv?
Både och isf :D Han är bäst!

Känner du dig hotad av att någon annan ska försöka ta din kille?

- Ja det gör jag, för jag vet att det är flera som vill. Men jag får hoppas att han väljer att stanna med mig.. 

Finns det något i ditt utseende som du är osäker över?

- Jag hatar min längd o tjocklek... :( Men annars så får jag acceptera den jag är helt enkelt, kan inte vara någon annan än mig själv lixom :)
Ligga?

- Tönt?
Hur många läsare har du på din blogg per dag i genomsnitt?

- 100-150 ungefär

Hur började du blogga?

- Skulle göra som alla andra, och det är ett roligt sätt att komma ihåg vad man gör :D

Läser du själv några bloggar?

- Yesyes, kolla längre upp för att se vilka

Hur började du och Lehandro vara, hur kom det sig att det blev ni ?

- Vi träffades i skolan nu i höstas, och vi började skriva på face och på sms, sen så typ på en gång började jag att gilla honom.. Förra hösten va det upp och nergångar, hände massa saker.. Men nu är det vi och det är jag sååå glad över! :D <3 
Har du någon sjukdom?

- Jag är ju lite annmält störd, vet inte vad man kallar det.. Knäpp kanske?
Vilka är dina närmsta vänner? 

Lehandro, Belen, Herman, Frida, Jennie, Emma Kügler.. Det är nog dem närmsta... <3

Inga kommentarer: