fredag 9 december 2011

tänk om bananerna skulle vara raka? Vad skulle då bananerna smaka?

ÅHH SÅ SJUKT TAGGAD INFÖR HELGEN!


Idag blir det matlagning (tacos <3) Med älskling , efterrätt och så, mys i soffan framför några bra filmer, sex drive bland annat. o sen sover han över :D Imrn blir det att träffa linette & Myselipys vid 3 för att handla lite mat + godis o dylikt, sen hem till henne och fixa MYYYYS. haha, hem till mys place för mys. haha, bästa humor. Sen så kommer kanske någon mer... Vi ska spela massa sällskapsspel & kolla filmer. FILMTIPS, NÅGON? Och sen blir det att alla (tror vi) sover där. mega najs.

Jag är sitter och pepper med musik, och jag tänkte att ni skulle få decembes spel-lista (ej jullåtar).
Klicka på bilden för att få den (den är på spotify).
En av låtarna på listan  

                   

3 kommentarer:

EMMAS!- julkalender i bloggen sa...

kul att du är med och tävlar om ett presentkort :D Kika in imorgon efter kl 07.00 så hittar du en ny tävling då du kan vinna e-cigg från oddwolf :D kram

Anonym sa...

Hej, hej! Hoppas allt är bra :).

Jag har igång en del roliga tävlingar i bloggen, bland annat kan du vinna årets Julklapp! Klicka dig in här http://yarp.blogg.se/2011/november/vinn-arets-haftigaste-julklapp.html och delta om du vill :)

Om du inte gillar såna här kommentarer så ber jag om ursäkt.

Kram Nathalié

mive westerlund sa...

Nu har jag lagt till dig på båda kram :)