torsdag 10 november 2011

pluggpluggplugg



jag och Lehandro håller på att plugga massa, jag har två tal som ska vara klara tills imorgon, och Lehandro ska fixa en och en halv bokreccention. Kul liv, a fast ne. Imorgon blir det också plugg, vi har en sjukt jobbig Samhällsupgift som ska vara klar på TISDAG, och vi fick den nu i måndags tror jag? och och fy och blä. Skolan dödar mig. Sen så ska vi ha läst till sidan 66 i våran engelskabok och ha valt ut två citat ifrån den som vi ska beskriva. Och matteförhör på måndag. Och två historie uppgifter som ska in.
JAG. ORKAR. INTE.
Kommer typ gå under, är sjukt stressad, mår verkligen inte bra. Det är därför bloggningen har varit så dålig nu i veckan, jag har inte orkat. Orkar inte med något, Vill helst bara i sängen. Ingen ork och ingen kraft. Har brutit ihop ett flertal gånger nu underveckan, bara gråtit massa. Både ute bland folk och hemma.

nej men nu ska det inte vara så mycket mer depp här inte. Tjo!

W_485_1319388520_0af9_apples_large

1 kommentar:

Nicole ♥ sa...

hej, fin blogg!
allt bra? :) ♥