torsdag 10 november 2011

besviken

Somnade tillsist, vid 6, men hann bara sova i 45 minuter innan det var dags att gå upp igen. Jag fick stressa att göra mig iordning och sedan springa till bussen. Där va en jättesöt Lehandro som väntade på mig, han var så trött så att han höll på att somna hela tiden. Vi åkte buss och tåg, sen så kom vi till min tandläkare. Om ni kommer ihåg så var jag där för inte alls så länge sen (klicka här), och nu idag så skulle jag fixa till den. Dom höll på ett tag, först tog dem bort min gamla plasttand, och sen satte dom dit en ny. Dem filade också ner (upp?) mina framtänder...
              Slutresultatet då. Jag har två framtänder som är lika korta som resten av mina tänder, platsframtanden är alldeles skrovlig, dom har lyckats sätta ihop mina framtänder på baksidan, de har lyckats att fila tänderna som ett upp och nervänt V, tanden är aningen gulare än resten, och emellan båda framtänderna så är tanden bra.... USCH! Känns verkligen hemskt :( Men jag ska boka tid hos en annan tandläkare för att kolla om det går att fixa, annars vet jag inte vad jag gör! :(

ser ni hur snea mina tänder verkar? Dom var seriöst bättre innan jag gick dit.
Och nu biter jag nästan ihop med tänderna, och förut så gick mina tänder ner framför mina framundertänder (?) nu ser ni ju själva att det är ett mellanrum..

3 kommentarer:

Sigrid. sa...

Vad roligt att du är med och tävlar om "dagens blogg"
Vinnarna utses nästa vecka!:D Kram på dej!:)

•ANGELiCA;BARWiCH• sa...

haha tack!:D

Lollee sa...

Hej!! jag ska bytta min blogg till devote.se
om du vill följa min blogg och mitt liv. så kika in på
www.mittlivsomlollee.devote.se