fredag 4 november 2011

mina favoritappar #4




1.Namn: Pirates of the caribben Master of the sea - Riktigt fängslande "äventyrs" spel. Jag trodde att set skulle vara jättedåligt till en början, men fastnade verkligen för det! Ladda ner själva så får ni se, det är så svårt att förklara tycker jag, haha.
2.Namn: Flickhomerun - Fingret är ens slagträd och man ska träffa de olika bollarna så bra som mörjligt. Också ett riktigt fängslande spel!
3.Namn: Temple runner - Underbart spel som jag nördade i en vecka. Drömde till och med om spelet! Man springer, man hoppar, man glider på rygg, man samlar coins och låser upp olika saker.

4. Namn: Nyan Cat Lost in space - Man är Nyan Cat och ska samla massa godsaker!

3 kommentarer:

cassandra sa...

ska testa dom! ;)

Nicole sa...

Jag gör väldigt gärna ett bloglovinbyte! Säg till när du följer mig så följer jag dig!

Jessica sa...

Var gärna med i veckans blogg igen :)
Direktlänk http://jjessicaaj.blogg.se/2011/october/veckans-blogg.html
Kram!