söndag 30 oktober 2011

när jag vill blogga och har mycket att skriva om, klart internet inte fungerar?

ÅÅH! jag blir så himla trött på vårat internet!! Det vill aldrig fungera! :(
Idag har hela dagen gått ut på att städa och packa. Känns det som iaf. Ska visa er sen hur mcyket jag har packat, helt sjukt! Jag kommer bara vara borta från måndag - lördag. i början var det inget alls, men sen blev det bara mer och mer. Fattar inte varför det är så svårt att bara ta med sig lite. Min största väska väger hur mycket som helst, sen så kommer jag att ha en "handväska" med bland annat datorn i, och sen har jag kameraväskan med den tunga klumpen i. Kul. Ska tvinga min älskling att bära en väska, tror att han bara har en väska, och den väger kanske hälften av det min stora gör?
Smycken, det var det som jag började att packa. Tycker att det är lättast och roligast


Neccesären, eller aah, lite av det som finns i den. Kommer alltid på fler saker även om jag tror att jag är klar. Lite hårprylar och sådant ligger också där.

När det är dags att välja ut vilken/vilka parfymer som man ska ha med sig så är det alltid lika svårt. Jag har 23 stycken olika att välja mellan, och jag gillar alla så himla mycket! Men det fick bli en gammal favorit och en av mina nyaste!
Några småsaker som ska ner i handväskan. + min dator!

Alla tre väskor. Min stackars rygg kommer att gå sönder :(
det ser kanske inte ut som så mycket, men tro mig, det är massor! Jag kommer att åka i min dunjacka, men jag har skinnjackan med mig, och om jag får plats så ska jag pressa ner ett par converse också!

Inga kommentarer: