söndag 9 oktober 2011

HEMMA!!

äntligen hemma, ligger i min sköna säng nu. Fast älskar den uppe hos pappa, skulle kunna bo i den.
Helgen har varit kalasbra, har varit med Jennie & Emma som mest, sen så har man ju träffat massa olika folk! Superroligt, jeppjepp. Känner att det är dags att åka upp igen snart framöver!

Våran (Fabians) Kanin! :D såå göllig!

Jag o Jennie


















Jag och Malin


Christine & Jennie

Jennie det smartot lyckades att spilla ut ALL sin varmachoklad, innan hon ens hade hunnit dricka. Smart_chey


Emil, Jennies typ kille? 

4 kommentarer:

Evve sa...

Kul att du är med i Veckans blogg, allt bra? :)

nathalie nyren sa...

Ja visst, säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig!

jjennieisaksson sa...

VADÅ JENNIES KILLE FAN SKA JA SPÖÖÖÖÖÖÖÖA DEJ DIN FIIS ?
hehhehe , jag e bäst på å dricka obooy (a)
löööveu, det va best <3

Sofia - Mode,foto & personligt sa...

Hejsan!
Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)
Kram! / http://smnmode.blogg.se