måndag 10 oktober 2011

101011 - vecka 41

Gud vad jag längtar till lovet! Hoppas på att det blir jobb tills dess, men i nuläget ser det ut att bli det, wihu! Kom på att man måste börja spara till Julklappar.. fatta att det snart är JUL!! Tror jag vet vad jag ska köpa till vissa, men några andra är heeelt svårt! Men i år så vet jag iaf vad jag ska ge till Lehandro! Eller, jaa, jag har ju inte bestämmt mig, men jag vet flera olika saker som jag kan köpa! Alla tjejer är också väldigt lätt att köpa till, som tur är ;)

Har ni också börjat planera inför julen, vart ni ska vara och vad ni ska köpa? Ni kanske till och med har börjat skriva en önskelista?



Kan verkligen inte fatta det?! klicka så får ni också se.. 

1 kommentar:

JOAKIM FORSBERG sa...

Sv: Gärna :) Lägger till dig nu, skriv när du lagt till mig!

Har förövrigt en tävling i min blogg kallad "Blog of the day" där du kan få en chans att bli länkad och sedd av ca 1000-2000 läsare, missa inte det!