fredag 30 september 2011

vart inte så tokigt ändå

Under middagen så kom Lehandro hit, han har varit hos mig tills nyss då han drog hem. Efter maten så gick han och jag till ICA för att köpa godis och Cola, sen gick vi hem igen. Vi Låg i min säng och bara lyssnade på gamla låtar (från förra hösten - i våras). Fällde en tår eller två, ur vissa låtar kommer det fram så mycket minnen. Alla låtar som jag lyssnade på när jag tänkte på Lehandro. Alla fjortislåtar som jag och min bästa vän jennie lyssnade på, låtar som påminde om hur allt var då. Känns som om jag var en mycket gladare person då. Har lärt känna mig själv mer under året som gått, jag har kommit närmare mig själv, vågar tänka mer. Fortfarande glad på utsidan, men insidan lite mörkare.

Sitter nu här i min ensamhet och funderar på vad man ska hitta på. För tillfället nöjer jag mig med att dricka min två liters cola och käka massa godis. Livet är helt okej idag.
 
koka kola. Eller nej nu vart det fel.. Coca Cola. Jajjemen, så är det.

Inga kommentarer: