fredag 30 september 2011

låtarna som rör mig


Bob Marley - One Love
Därför rör den mig: Den påminner mig om Lehandro, han lyssnade på den hela helgen när vi åkte upp till pappa tillsammans för första gången. Vi hade varit tillsammans i knappt två veckor då.


Eagle Eye Cherry - Save Tonight
Därför rör den mig: Jag och Emma lyssnade på den under Valborg 2010. Det blev liksom våran låt. Det var under den perioden som vi var nästan hela tiden. Saknar det väldigt mycket..


Dj Cammy - Endless Summer
Därför rör den mig: sommaren 2008 började jag lyssna på låten, under den sommaren. Spelade den hela tiden med Jennie också, och vi lyssnar fortfarande på den tilsammans. Den påminer så himla mycket om våra somrar tillsammans. inte bara det, ALLA våra år tilsammans. Jag skickade ett sms till henne nyss om vilken låt hon tycker är "våran". Fick svaret " 'Endless summer'", precis som jag trodde att hon skulle svara. det är verkligen så vi. Tror nästan att ALLA Dj Cammy låtar kan sättas under kategorin som "våra". Vi har verkligen lyssnat skiten ur dem. Även alla Cascada låtar har vi lyssnat på.


DJ Cammy - Everytime We Touch

Länk till Cascada (kan ej "bädda in" den)
Cascada - Dangerous


Länk till en annan Cascade låt (som inte heller gå att bädda in)
Cascada - Evacuate The Dancefloor


Och till sist, en riktig klassiker...


DiscoCrew - Jag Är Din Brandman


snuskig låt? Vi älskarT!

2 kommentarer:

Fanny sa...

Vaglad jag blir att du tycker det! detsamma dessutom! du är jätte fin :)
Javisst kan vi göra det, säg till när du lagt till mig så fixar jag det !
kramar=)

Fanny sa...

hihi okej, vakul =)
Gör du länkbyten ?