söndag 22 maj 2011

Skulle jag och kan jag?

Skulle du vilja vara längre? - jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! hatar min längd, verkigen hatar den. Och det är ganska jobbig att vara så kort när ens kille är 1,90...
Skulle du vilja ha sex nu? -  njae, för trött 
Skulle du vilja dricka dig full nu? - usch nej







Kan du röra på öronen? - hihi jaa
Kan du slicka dig på näsan? - njaee..
Kan du kolla i kors med ögonen? - jajjemen
Kan dina föräldrar lita på dig? - yesBox
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - jag vet inte, kan jag säkert ^^
Kan du va på en fest utan att dricka? - jajjemen!
Kan dina vänner lita på dig? - självklart!
Kan du tänka att pierca dig i naveln? - jag har ju redan det :D
Kan du suga? - jag vet inte, inte mig man ska fråga, haha
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - mycket svårt...




Inga kommentarer: