söndag 22 maj 2011

Dag 09 - En person som betyder mycket för mig.

Jag skulle kunna skriva om väldigt många nu. Men en av de som står mig närmast är en person som jag är med nästan varje dag. Någon jag delar med alla mina tankar med. En person som jag älskar så sjukt mycket. En som lyssnar på det jag säger, och ger mig sedan ett ärligt svar, oavsett om det är det jag vill höra eller det jag inte vill höra. Jag behöver en sådan i mitt liv, som håller båda mina fötter på jorden. Samtidigt som HAN är en ängel som visar mig en bit av himmelen varje gång vi träffas. För mig är han perfekt. Även fast jag blir sur på honom, så går det ändå inte att vara sur hela vägen ner i magen.

Han betyder så otroligt mycket för mig då han finns där och ställer upp. Jag kan vara mig själv med honom, vara helt öppen, utan att vara rädd för att bli dömd. Jag kan vara mitt konstiga jag utan att veta att han skrattar ut mig, utan han gör precis som mig. Han är helt enkelt bäst, och jag skulle inte klara mig utan honom. 



Lehandro Arevalo Zubicueta, du är mitt allt, den som håller i mitt hjärta. Tack för att du finns! <3



Inga kommentarer: