fredag 20 maj 2011

Om mig

Hur mycket är klockan just nu? - 10.00
Namn? - Felicia
Vart bor du? - Sigtuna, än så länge.. ;)
Hur många barn vill du ha? - ingen aning för tillfället. Ibland så känner jag att jag inte vill ha några barn alls, ibland kan jag känna att jag vill ha två barn. Men jag vill inte ha ett barn, är räd för att det ska känna sig så ensamt. Och jag vill helst ha en kille först, och sen en tjej, så att tjejen får en storebor.

Vill du gifta dig? - inte för tillfället, men om några år och med rätt person så skulle det nog vara mysigt. Dock vet jag inte om jag tror på äktenskapet.
Rullar du spaghettin eller skär du den ? - Rullar såklart!
Har du ätit sushi? - om jag har, favoriträtten ;)

Favoritglass? - ingen speciell... Men älskar mjukglass, kulglass och isglass. och all glass. Fast när jag tänker efter så är nog Ben&Jerrys favoritglassen!
Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - jag har bara ett paket, cornflakes :D
Humör? - glad, taggad, nervös och trött :D

Inga kommentarer: