lördag 21 maj 2011

mysig dag!

Började med att lämna Olle idag runt 9 på dagis, sen tog jag mig hem för att slappa och vänta på att Lehandro skulle komma. Runt 12 så hoppade jag in i duschen, och vid halv ett så kom jag ut. Då kom även min kära moder hem och sa att hon började tidigt imorgon och att Lehandro skulle behöva åka hem tidigt, så då bestämmde vi att jag skulle till honom ist. Så jag fick lite bråttom, fixade håret lite snabbt, plattade bara luggen, fixade på rummet och sminkade mig, vart klar runt halv 3. Åkte då iväg, och underbar som han är så mötte han mig i Väsby!Wub

Vi drog hem till honom åt lite, och sen så åkte vi plus hans pappa och hans bror för att säga grattis till hans farmor som fyllde år idag (?). Grattis! Icon Biggrin
Det va mycket trevligt, men blir så himla blyg, speciellt när jag är den enda som inte förstår spanska så bra.. Icon Neutral Sen runt halv 9 så drog vi hem till Lehandro igen, vi slappade typ bara i sängen och myste. Sen runt halv 12 så kom Micke för att hämta mig Icon Biggrin

Som sagt, mycket mysig dag idag Icon Razz


Godnatt, hoppas ni sover gott, för det tänker jag göra! HaloLoving

Inga kommentarer: