söndag 13 februari 2011

paniiiik!

Är läskigt nervös inför imrn... Tycker att det är riiktigt läskigt att ge bort saker, är så himla nervös vad man ska tänka och så.. Sitter o Panikar ut mig till emma nu, som för övrigt ska sluta i våran klass :(
asso shiit, har typ ont i maagen av nervositet!!
Är jag onormal på något sätt eller?
shit pommes.. :O

Juste!
Imrn så ska jag ju vara hos läkaren och sen ska jag vara med lehandro, så bloggningen komemr sääkert att suga! Det borde finnas gratis internet på sjukan tycker jag, fett azum tidsfördriv det skulle vara för mig då :D Men ska ta med mig datan ivilket fall som helst, har maaassa filmer, och säsong 8 av vänner boorde vara klart tills då, woop woop!

Kysshej, ska fortsätta att platta håret och kolla på Sagan om ringen - Sagan om Kungens återkomst

LOVE!

Inga kommentarer: