måndag 14 februari 2011

Karolinska Sjukhuset!

Har vart här i ca 1 timme nu och har redan hunnit med att svimma, haha!
Först så kollade vi mn andning, har ju som sagt fått reda på att jag har astma, så kollar upp det och så.
Sen så fick jag gå in i ett rum och där så kollade vi mitt blodtryck.. HATAR den känslan, mår illa varje gågn, så jag va tvungen att ligga ner.. blä..

Sen så skulle vi köra en en stav typ i armen på mig.. FYFAN! det gjorde vi sist med..
Vi började med att köra in den i höger arm (i självla armvecket) och det var hemskt.. :'( Och det gick inte, så vi va tvugna att köra in den i den andra.. shit.. När hon drog ur den ur höger så svimmade jag, så himla obehagligt..
Menmen, nu så har jag en fucking plastpinne i armen och ska ha det i 5 timmar till..


Min Högra arm, den vi satte in den i först. 

Här är vänster. Man ser inte så mycket för bandaget, men ville ha det, klarade inte av att kolla på det.. Fast det är typ lite blodigt o grejer. 

Såhär fin är jag idag, haha!
Osminkad o grejer.. Fast ska sminka mig till sen när jag ska träffa min underbara pojk!


Kan typ inte böja mina armar, eller jag vill  inte, så sjuukt obehagligt.. Gud..

Inga kommentarer: