lördag 8 januari 2011

Lööööördaaag!

Idag så var det att gå upp vid klockan 8 och sen åka hem till Lehandro vid klockan halv 10 :)
Han höll på att packa och hjälpa sin pappa o brorsa med massa grejer, men sen så vart han klar, så han började att spela Halo. Jag va skittrött, så jag somnade, HAHA!
Sen vid 1 så var det dags att säga hejdå till honom för han skulle åka till arlanda.. :/
Menmen, hoppas att du har det bra! :D 

När han drog så gick jag Hem till Belen och Grecia. Jag och Belen höll på med hennes nya blogg i säkert två timmar, jag svär! fick ju typ damp på skiten, haha!
Sen så satt vi och pratade om typ allt (de vill säga killar, killar och åter killar), vilket va massa myysiigt! :D

Vid 5 så drog jag till Tåget, och då fick jag sällskap av Grecia och hennes kusin, för dom skulle någonstans, och jag skulle möta upp Herman, Sushi och Sofie :D

Vi drog in till stan för at kolla på bio, och vi såg Tron legacy.
Den va helt okej, inte den bästa jag har sätt, inte den sämsta. Jag är glad att jag såg den, men jag hade klarat mig utan att se den också :D Fast musiken till filmen va gryyyym!!

sen så drog vi hem, eller ja till märsta och micke kom och hämtade mig, så nu sitter jag här och tar det lugnt, tror att det blir att lägga sig tidigt, vill försöka vända tillbaka dygnet lite innan skolan börjar..

Nu blev jag depp. USCH! haha

PEACE!

Inga kommentarer: