lördag 8 januari 2011

Igår (innan det jobbiga)

Jag bestämmde mig för att ta bort inlägget innan, det kan vara fel personer som läser det, och alla behöver inte få veta. Det är bättre att ni frågar mig personligen så kan jag berätta ist..

Igår så vaknade jag och Bella runt 10, åt frukost och gjorde iordning oss, sen så skjusade mamma och micke oss till Rotebro. Jag hoppade av vid Lehandro, och hon hos sig :)

Vi spelade typ Tvspel, och sen vid 3 så gick vi till bussen där vi mötte Belen, Grecia & Jonas, fast dom är sååå sega att dom fick lov att springa till bussen, haha!
Sen vid stationen så mötte vi mongo micke :D

När vi kom in till stan så kollade vi bruuuudar på kläder, fast egentligen skulle vi tävla om vem som kom först till bion.. det gick ju sådär, HAHA!

Sen hämtade vi ut biljetterna, och vi gick och kollade lite mera i affärer medans killarna åkte någonstans och började spela, såå typiskt killar, right ;)

Sen så träffades vi igen för att vi skulle käka på doonken! :D

Grecia ville ha Subwaykakor att äta på bion, så Belen, hon och jag gick dit för att köpa det, och på väg dit så var det några killar som började att vissa efter oss, och sen så stannade dem utanför subway och vinkade, HAHA!

Sen vart det bio, jag gillade den!
Den va mysig, och det är ju inte tråkigt att johnny Depp & Angelina Jolie var med.. *Buhu* noot!

Efter filmen vart det hemfärd, och det tänker jag icke skriva något om :)

Tjingeling och kyssar!


daa gääääng! ;) 

Inga kommentarer: