måndag 2 januari 2012

vad hände igår

Igår så var jag & CO sjukt sega! Jag, jossan och Rasmus gick upp tillpizzerian och köpte oss kebabpizza och drog sedan hem till mig där vi hade top model maraton. SEX timmar top model, de ni! Sen så mötte vi Jimmy, vi gick ut och tog luft, pratade om vad som hände underbyår och lite så, haha. Sen så kom Hampus ut till oss också. Juste, igår snöade det något sjukt mycket, det kom minst en decimeter snö!! mysigt med snö, men idag regnar det och det är bara blas kvar... Aja, efter ett tag så bestämde vi oss för att gå hem till mig igen, vi satt och lekter "jag har aldrig", och vi skrattade så mycket så att vi fick ont i magen! Sen körde vi typ sanning eller konka (minns ni när man vi liten och gjorde det? ;) ) Det slutade med att både hampus och jimmy fick slicka på min dörr.. Mojsigt.. haha! Jag pratade med älskling igår i ca en timme, och så kollade jag på film med pappa. Sen gick jag in på rummet för att städa upp lite och då så ringde en kompis mig, så vi pratade ett tag också :D Sen så hände det inte så mycket mer, första gången på en vecka som jag somnar innan 5?! halv 4 somnade jag typ..

idag så har jag ingen aning om vad som händer. Ska träffa jossan iaf, hon ska bara städa klart. Och jag ska fixa mig. Sen så får vi se vad denna dag bjuder på ;)

Inga kommentarer: