söndag 8 januari 2012

mina julklappar

nu får ni se vad mer jag fick i julklapp ^^


Jag fick lite mer saker efteråt också, och när jag kom hem, men jag orkar inte ta kort eller filma O:)
Men jag fick en vit Odd Molly Jacka, ni kommer säkert få se bilder när jag har på mig den på någon bild, en rosa jackmorgonrock, vet inte riktigt hur jag ska förklara, men den ser inte riktigt ut som en morgonrock. Sen så fick jag presentkort på Gina tricot på 200:- och en ring :D Och sen har jag fått lite kläder av mamma, en  beige mjukisdress (se bilder nedan), och lite träningsbyxor + träningströjor :D

Jag tror att jag har varit världens snällaste i år..? Men mig gör det då inget!


2 kommentarer:

Isabella sa...

Hej gör jättegärna blogkeenbyte med dig om du vill? följer dig nu och antar att jag blir nr 14 :)

Sophie sa...

Hejsan, hur va din start på de nya året varit? :)