lördag 3 december 2011

världens gulligaste!

igår firade jag och lehandro hade varit tillsammans i ett år ju, och han fick gå skattjakt. Men innan det så fick jag en present av honom. När han kom och knackade på dörren så hade han en ros med sig :'D Det vart en del pinsamheter för honom, han skulle dansa bugg med min mamma bland annat, haha ;) Han fick axe deo, lite godis från lagerhouse ( dom har VÄRLDENS gulligaste godis grejer, kika in på deras hemsida! ), nyckelrings-hjärta som delar sig på mitten (så att det blir två hjärthalvor), ett Halsband med ett F på, ett gosedjur (haha) och sen en doftgrej man använder med ett värme ljus.
Av honom fick jag rosen, en bild (+ram) med oss på <3 och ett halsband med tillhörane örhängen i silver <3 SÅ HIMLA SÖÖÖÖT han är, jag är världens lyckligaste!
______

Nu så kollar vi på da vinci koden, Lehandro håller på att slå in Hans lillasysters presenter och jag ska platta håret. Snart är det dags för oss att åka till Lehandros lillasysters kalas, hion fyllde 9 år igår! :D

Uppdaterar er senare, pusshej!

Inga kommentarer: