torsdag 29 december 2011

lite kort om dagen

inatt har jag ju sovit så jättebra. Not. Jag somnade 08.30. Lyckat! Emma & Jossefine sov över hos mig, eller aah, sov och sov.. Emma somnade iaf ganska tidigt, runt 3, 4 tror jag. Men jag och jossan kunde verkligen inte sova hur mycket vi än försöke! det gick verkligen inte. Vet inte vad vi gjorde, men snabbt gick tiden iaf. Så himla hyper. Ca 3 timmar senare så vaknade vi, och jossan hoppa ut ur sängen och sprang hem för att duscha, men jag och emma låg kvar i sängen ett bra tag till ;) Hon drog iväg sen, jag fixade till på rummet, och sen gick jag till Jossan. Vi drog iväg till stallet och tog en promenad med hennes häst Lilleman :D Det fanns en get i stallet som va så himla skön, när jag drog fram kameran så gjorde han värsta poserna. Och jag sa till jossan "tänk om den skulle le" och så började den att smila, haha!
Sen drog vi hem till henne igen och tog massa kaoz kort på oss, så himla sexiga ;)
för ett tag sen kom Emma igen, och nu är linus, jesse och Rasmus här också. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu, men det visar väll sig.

KYSS

Inga kommentarer: