måndag 19 december 2011

helt ok dag

Har skrattat massor med mina underbara vänner my och Linette idag. Sen var det att åka iväg med min låssaspappa för att hjälpa honom att hitta julklappar. Mycket mysig, och vi åt fruktansvärt god mat! sen åkte vi vidare till hans föräldrar för att fika lite och klippa klorna på deras katt. Sen vart det hem, och då blev det att prata med Lehandro i 1 o en halv timme. Top model och tomtegröt stog på schemat efter det, och därefter 30 min samtalande med min bästa vän Jennie. Sen ringde Lehandro mig igen, och jag pratade med honom i cirkus 15 min, för sen skulle han + hans familj ut till en marknad. hoppas älsklingen min köper något!!

Om ni undrar varför jag skriver så segt här så är det för att jag har en till blogg atm som jag skriver på. Det är egentligen en testblogg, men just nu är den bara ill för Lehandro. Han har också en blogg, och där lägger vi upp bilder, skriver av oss och lite så. Privat lixom. Tror inte att ni är lika intresserade av min vardag som han är, haha.





3 kommentarer:

EMMAS!- julkalender i bloggen sa...

Hej! Du tävlade i min blogg igår, du hittar vinnaren av nagellacken & en ny tävling där du har chans att vinna en väska i valfri färg värd 1700 kr här, länk:

http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-20.html#comment

Nathalié - Tävlingar i bloggen! sa...

Hej hej,

om du gillar tävlingar så har jag igång flera stycken på bloggen :). Bland annat kan man vinna en valfri vara från Uffes saker och ting, presentkort på Imagecollection, m.m.

God Jul!

Kram Nathalié

Emma M. sa...

Gud va söta ni är! Vad heter din andra blogg förresten? ska du byta över till den sen eller hur hade du tänkt dig?