lördag 24 december 2011

GOD JUL PÅ ER MINA KÄRA BLOGGLÄSARE!

idag vaknade jag klockan 7, och då gick jag ner tillresten av famljen för att se vad tomten hade lämnat i min julstrumpa ;). Sen var det bara att fixa sig, för vi skulle åka till mormor & co för att äta julfrukost, 8 sorters kakor + lussebullar. Efter frukosten + massa prat så bar det iväg till nästa stopp, Mickes föräldrar. Där var det jullunch, ooh så gott det är/va. Vi fick lite matkoma och alla förutom olle + anita somnade framför TV:n. sen när vi vaknade så kom tomten! Då fick vi lite paket, men vi öppnade bara ett var för sen började kalle anka. Vi kollade på det, och oj vilken julstämmning man får från Kalle och hans vänner! så mysigt. Äntligen var det dags för paket öppning efter Kalle anka! Efter paketöppningen var det dags för oss att åka hem, och nu är jag här. Snart så kommer mormor, morfar, Moster + fästman (heter det så när man är förlovade?) för att öppna ÄNNU mera paket. Och här blir det massa ostar, nötter, clementiner och lite annat julgott som det bjuds på. Senare ikv så lägger jag upp bilder på allt som hänt under dagen, och sen så tänkte jag göra ett videoinlägg på alla presenter som jag fick!

PUSSAR och kramar, OCH EN RIKTIGT GOD JUL önskar jag er!

tyvärr så är det inte bara glada miner idag... 

Inga kommentarer: