fredag 16 december 2011

angående Luciashowen

GUD vilket tjat. Måste bara få säga en sak.
Det inlägget jag la upp, jag hade hört TVÅ låtar. Dem tyckte jag inte var bra. Jag skrev aldrig vad det var jag tyckte om resten. Showen fortsatte i 45 minuter till. Jag skrev min åsikt om kanske 10 min? Den anonyma kommenteraren (moget, då den "predikar" om att jag inte står för min åsikt men själv inte kan stå för vad den skriver?) skriver att jag sårade mångas känslor. För det första. Jag är en elev på en hel skola. Om man tar det så hårt att en person kanske inte älskar det, och mår dåligt över det, då kanske det inte är ens grej att hålla på med? 

Den anonyma personen skrev också att jag inte stod för min åsikt. När en person frågade vad jag tyckte om showen så blev jag först "paff" typ, en helt random person ropar på mig, jag har ingen aning om vem det är. Och nu vill den personen fråga mig en fråga. "Vad tyckte du om showen". Jag sa att "den var okej, inte i världsklass precis *skrattade*". Sen gick jag, för jag var på väg till matsalen och jag hade ingen lust att vara kvar med dem personerna.

Men som sagt, ja, jag tyckte att vissa personen inte var så jättebra. Vissa hade GRYMMA röster. Men jag valde att inte göra ett till inlägg om det, så det var min åsikt om dem första 10 minuterna. Det kommer ALLTID finnas någon som är bättre och någon som är sämre i en show. allt kan inte passa alla. Så är det.

Nu tänker jag inte hålla på att "försvara" mig mer angående det här. Det är en så fruktansvärt onödig grej att ens bry sig om. Sen att den som kommenterar är anonym stör mig mer. Du skriver "Grejen är att du inte kan stå för din åsikt". Nej, men håll bara tyst om du själv inte kan det.

Inga kommentarer: