onsdag 30 november 2011

spanskaprov

Jag har precis haft spanska prov, vet inte hur det gick. Tror att jag bara kommer få VG på det här, tyvärr :( Men bättre än ig iaf! Nu sitter jag här med My och Linette (som också gjorde provet) och väntar på Lehandro, som också gör spanska prov, men ett annat, han håller på att tenta av den. nog med spanska nu!

Så fort han är klar så ska vi ät något, det va typ kattmat till lunch idag, inte speciellt kul. så det ska vi göra. Sen så ska vi gå till min faster, hoppas att hon har bakat något smarrigt! Där kommer vi säkert fika, spela spel eller kolla på film. Sen ska jag och Lehandro tillbaka till skolan i tid till öppet hus som är på skolan vid 7 tror jag. Jag och Lehandro ska prata om tidnigsarbetet vi gjorde. Sen vid 8, halv 9 ikväll blir det att ääntligen åka hem! Ska hoppa in i duschen om jag orkar, och platta håret. Sen lägga mig i tid!!!! Måste till skolan imrn för en extralektion, vi ska göra en historietidning. Och den så är det ju inte vilken dag  som helst, det är den första december. En väldigt speciell dag. Nedräkng till julen börjar, och jag och Lehandro har då varit tillsammans i ett år. 365 dagar. WOOW, sjukt!

Men nu ska jag vara lite social, byebye!




vi är ju så jävla heta. Svenska o heta, vad mer vill ni veta?

Inga kommentarer: