måndag 21 november 2011

Nalle puh & Småfixande

Kollar på den nyaste Nalle puh filmen nu, älskar det! Så gosig, vill bara krama honom!
Sammtidigt som jag gör de så hade jag tänkt att fixa lite saker, dock vet jag inte än, haha... eller, jag vet vad, men jag har bara glömt bort. Inte bra när sånt händer, kanske håller på att bli senil? :(
Men får väll läsa bloggar och fixa naglarna, tänkte måla dem i en annan färg.

Hur tror ni att mina naglar blir?

Tumblr_llw8g7ti8a1qgcr76o1_400_large231583605808324048_bikv8yss_c_large
Obraz+6065_largeChristmas4_large
Tumblr_lq1gbr3kif1qeytuao1_500_largeAa_large

2 kommentarer:

Evve- En helt vanlig knasig tjej! sa...

Åh awesome att du vill vara med i Veckans Blogg :) Då blir lilla jag glader :D
Allt är bra med dig hoppas jag?
Kramizar Evve!

e sa...

gud vad fint! :D