onsdag 9 november 2011

minishopping!

Idag efter skolan så drog jag o Lehandro till Väsbycentrum, jag tänkte köpa nagellim för att kunna limma fast naglarna om de trillar av. Men det blev ju att man kikade in i några affärer till, så det blev lite shopping, hihi. Köpte en T-shirt & en skjorta på Gina Tricot och ett halsband på Ur&Pen. Sen så sprang jag in på new yorker, och där hittade jag världens snyggaste jacka typ och ett par coola byxor, dock ska jag inte köpa de förens till helgen, har ett presentkort där som jag tyvärr glömde hemma :(  - Lägger upp bilder sen eller imorgon - 

Lehandro köpte också lite grejer, ett par gym"handskar" och spelet "COD - MW3" (?). Efter det så drog vi och gymmade, och nu så sitter jag hemma hos honom och väntar på att ska komma ut ur duschen ^^

3 kommentarer:

Lina sa...

Sv: Okej, hur mår du idag då? :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet! sa...

Ska bli kul att se bilder på inköpen! :D

Des sa...

Tävling uppe nu, allt du ber om ska du få! Delta gärna. Ju fler förslag desto roligare! :)