tisdag 22 november 2011

funny facts

Har jobbat superbra på alla lektioner, creds till mig! Känner mig inte lika stressad över det längre. Håller på med Historia nu, ska göra masssa instuderingsfrågor. Har två frågor kvar, sen har jag gjort en del av fyra. Ska göra en till sen, så förhoppnigsvis blir jag klar med hälften idag och kör andra hälften imorgon, då har jag en sak mindre att göra på torsdag (Torsdagar = Pluggdagar). aja, nog med skolan, här kommer lite rolig fakta!

Confused Smileys 

 - Elefanter är kända för att de står upp när de har dött
 - Varje år så spenderar barnen i nord amerika ca en halv million dollar (3 000 000 kr) på tuggummi
 - Det finns 293 olika sätt att få växel av en dollar
 - Om du tuggar tuggummi samtidigt som du skalar lök så hindrar det dig från att gråta
- Att lukta på bananer eller gröna äpplen kan hjälpa dig att gå ner i vikt
en snöflinga kan ta upp till en timme att falla från molnet till jordytan
- i tokyo säljer de tupéer för hundar
- I Vita huset finns det 13,092 knivar, gafflar och skedar
                                                               Animated Laughing SmileyAnimated Laughing Smiley

Inga kommentarer: