tisdag 29 november 2011

bara för att

Vad är det första du tänker på när du vaknar? "Jag skulle lagt mig tidigare igår"
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? nää, det tror jag inte?
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? jajjemen
Om du var så full så du inte kunde gå, skulle personen du senast pussade ta hand om dig då? ohhja!
Vem av dina vänner står dig allra närmast? Förutom Lehandro, Jennie & Emma
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Hög i längd, ja
Vem är den största idioten du känner? Tror att jag håller det för mig själv? ;)
Vad är det bästa som hände dig idag? Att mamma skjusade hem mig och Lehandro <3
Hatar du någon just nu? kanske
Vem tog senast på din rumpa? Lehandro -.-'
Har du syskon som är äldre än 21? nope, inga jag vet om iaf
Hur fick du ditt senaste blåmärke? jag får blåmärken hela tiden, så vet faktiskt inte
Saknar du någon just nu? verkligen
Är du längre än de flesta i din ålder? nä, snarare motsatsen
Pratar du ofta? Det tror jag
Har du någonsin funderat på att pierca tungan? jajemen
När gapskrattade du senast? idag tror jag, var så trött så började skratta med några i klassen åt ingenting
Brukar du tänka innan du talar? nää, jag gör ju inte det
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? kanske?
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? jaa!
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? jag gör ju det..
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Lehandro <3
Om dina föräldrar inte skulle gilla den du träffade, skulle du sluta träffa honom/henne? självklart inte?
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? nej
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? hemma
Vem/vilka har du umgåtts med idag? Alla i klassen/skolan typ
Är du en elak person? nää, tycker jag inte.
Om du hade en miljon, nämn en sak du skulle köpa? kläder, kläder kläder. Och en biljett till Chile så att jag kunde följa med Lehandro. Och skulle kanske spara. Fixa körkort, spara till en semester, spara till en bil, spara till egen lägenhet. Lägg på två nollor bakom ettan så skulle det bli bättre.
Vad lyssnar du på just nu? Tv:n i vardagsrummet och kylskåpest brummande
Tror du att vissa människor tycker illa om dig? Det tror jag säkert att dem gör, men det är deras problem, haha
Vem skrek du senast på och varför? Lehandro för att jag var arg (dock inte på honom)
Är du rädd för mörker? Tycker att det är sjukt läskigt, men samtidigt så kan det vara en av de bästa sakerna. Det beror på vid vilket tillfälle.
Vad drack du senast? Bubbelvatten!
Tror du att två ex kan vara vänner? ja, så länge båda är singlar. Om de skaffar nya så tror jag att det kan bli svårare.
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? inte vad jag känner just nu. Dock skulle jag vilja vara mer med dem som står mig närmast
Skulle du vilja vara berömd? om det inkluderar pengar, ja.
Nämn någonting du verkligen skulle vilja ha just nu? en robot som ser ut som mig. En smal kropp. Energi. LOV. En fet godispåse med center, chokladplattr och smårunda "skogsbärskulor". Chips. Platt långt hår. 
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? ja!
Hur många gånger finns "a" med i hela ditt namn? två (rutfeliciAhAfströmtidén) 

1 kommentar:

Malin/yummies sa...

Sv: Haha där ser man! Dock använder vi knappt våran (tack och lov) hehe ;)

Haha, den första är så rätt! Typ ångest när man vaknar xD