lördag 29 oktober 2011

Yoga

Gud så underbart det var att gå på Yoga idag! Så himla härlig träning, och skönt att få bli smidigare!jag var ganska smidigt förut, kunde ligga på mina ben med hela min överkropp, men nu kan jag bara ta handen runt foten. Men det ska jag träna upp igen, haha! Yoga är något som jag verkligen rekomenderar till alla er, man bli så avslappnad och glad efter!

 - Hundens positon, jättesvår innan man får in det rätt. Man får ont i båda händer, handleder, arman och ben, och för många tar det jättelång tid innan man kan komma ner med hälarna i marken. Dock känner jag mig stolt som faktiskt klarar av det!
Surya Namaskar - Solhälsningen - Grundövning. Solhälsningen - en av de sakerna som man får lära sig först, den är riktigt jobbig då man repeterar den mycket! Man använder sig av solhälsningen vid uppvärmning.

Inga kommentarer: