tisdag 11 oktober 2011

Sovmorgon!

Gud vad jag älskar sovmorgonar! Att kunna duscha på morgonen, utan att stressa = Underbart!
"hann" dock inte äta, eller jag prioriterade ej det. Lunchen idag är sådär, tror att jag ska gå och köpa mig en macka i kiosken ist. Vi får se helt enkelt! Nu så har jag Geografi och har det ett tag till. Idag är vanligtvis den jobbigaste dagen i skolan, men den verkar vara ganska okej idag då de flesta läranra är borta. Geografi/Svenska nu, lunch, SH. Vi måste vänta i ca två timmar på att SH ska börja, det är ju väldigt segt, men men, vad ska man göra?


Gud vad gott det skulle vara med en kaffe nu! 

Senap webbyrå

2 kommentarer:

ninni sa...

sv: hejsan, javisst kan vi göra det! säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

juliiia sa...

sovmorgon är nog d bästa som finns slippa strässa som en idiot på morgonen , bara kunna ha det mysiigt lite :)