tisdag 4 oktober 2011

mina shopping på stinsen

Efter skolan så åkte jag Lehandro micke och Axel till stinsen, dom ville käka på donken. Fast själv tog jag bara en chees burgare + pommer, och vatten till dricka, duktig tjej? Efter det så skulle Axel och Micke dra hem, men jag o Lehandro kände för att gå runt o kolla lite. Jag hittade ett par asballa örhängen, en ring och en väska (se bilderna nedan). Dagen vände och blev bättre, tur att jag har så fina kompisar som gör mig glad (och killen såklart!) Juste, i skolan så satt jag plus ovannämnda inne i IT's datorsal och kollade på Iron Man och bara chillade, haha. Vi kopplade ihop en dator till projektorn, så man såg riktigt najs.
Axel, Lehandro, Micke


bilden gör dom inte rätta, ljuset är lite knas, men jaja. Ni lär få se dom mer i bloggen ;)
Ur&Pen - 29:-

Ring 
Glitter - rea, 25:- 

total blackout, kommer inte ihåg vad de här väskorna kallas. Men det är sånna små med långa band. 
Myrorna - 30:-