måndag 17 oktober 2011

Jag och skolan är ovänner

blää vad jag är arg på skolan nu. Känns som om det bara blir mer och mer och mer och mer i skolan. Usch! Kommer att få sitta uppe hela natten med plugg.

• Geografi - måste skriva "broschyr".
• Plugga till spanska provet
• Historia - Romarriket
• Hitta en artikel som bryter mot regler
• Eng läsförståelse

Och allt ska vara klart tills idag och imorgon. Skjut mig, snälla! (fast egentligen inte, men vi kan låtsas)

Facebook


Kan berätta två saker som är lite roliga iaf, Det ena är att mina två systrar, Bella och Emma, har börjat träna å samma gym som jag gör! SKITKUL! Nu har jag någon annan än bara Lehandro att träna med, haha ;) Så idag bestämde vi tre att vi ska till gymmet imorgon, mega kul tror jag att det kommer bli!
Den andra roliga saken är att det hr kommit in 42 olika frågor! Trodde ärlig talat inte att det skulle bli så många, och det här är bara från idag? Ni är underbara!
Ni som inte har frågat mig eller missat att jag har frågestund, då tycker jag att ni ska klicka HÄR, så kommer ni automatiskt dit!



2 kommentarer:

cassandra bergeling sa...

jovisst det kan jag göra.

vad tycker du gör en blogg läsvärd?

Evve sa...

Kul att du är med i Veckans Blogg, allt bra annars?