måndag 3 oktober 2011

it's monday morning!

Har matte nu, och kommer ha det till kvart i 11, sen blir det lunch. Lax eller korvstroganoff tror jag att det blev. inte så jättegott, men aah, vad ska man göra? Får ta mycket sallad ist ;) Efter skolan idag så ska jag till gymmet och fixa medlemsskap och så, sen ska jag träna! Det är jättelänge sen jag tränade på gym ( ca ett år sen) och kan säga att jag fakiskt saknar det :/  Innan så gick jag ensam och mycket med emma, o någa andra (när jag tränade på SATS) men nu s¨känner jag bara Lehando som tränar här (Sollentuna Wellness (?) i Rotebro). Kanske känner någon mer, vilket skulle vara roligt!

trött, ooh så trött. hade svårt att sova, inatt igen. Ska börja knapra sömnpiller snart tror jag? 
Mysiga kläder hela dagen, inget speciellt.


Glöm inte att gratta JENNIE som fyller år idag! 

3 kommentarer:

H J J O N S S O N§ sa...

Sv. Coolt. Ja, vi kan gilla varandas fanpage. Vad heter din fanpage då? :)

malin sa...

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen här: http://mallemusic.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-40.html :)
(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse för större chans att vinna)

cassandra sa...

sv; tack sötis! :D