måndag 3 oktober 2011

Fräsch igen

Nu har jag kommit hem, ätit och duschat. Så skönt att bara ligga/sitta i sängen, smörja in sig i en gott doftande bodylotion, sätta i lite silikondroppar i håret så att det blir lent. Ska sätta på Desperate Housewives nu, den sista säsongen har ju börjat ( i USA, den börjar imrn i Sverige) och det är riktigt bra! Eller har sett det första avsnittet, ska se på det andra nu, hihi. Men dte verkar otroligt spännande!


Idag så hade jag förresten ett låångt snack med Myselipys, jättemysigt! Att prata, kanske inte det vi pratade om.. :/ Fyfan för sånna som ska hålla på att starta rykten, vad är det för sjuka människor som gör sånt? juste, det var du..! Sen när jag och Lehandro va på väg från skolan till gymmet så ringde FÖDELSEDAGSBARNET upp mig, vi satt och pratade om massa gamla minnen! I Helgen så åker jag ju upp dit, jag och Jennie har bestämt oss för att ha ett Harry Potter Maraton (igen..). Kommer bli så himlans mysigt!




Ni har väll inte glömt att säga grattis till Jennie idag? Man fyller ju trots allt bara år en gång per år. så in på hennes blogg och säg GRATTIS!

3 kommentarer:

Becca sa...

Sv: Ja gärna, jag följer dej nu! :)

PEETRA sa...

Fin blogg! allt bra? :)

H J J O N S S O N sa...

Sv: Hehe okey. Sök hjjonsson.blogg.se via facebook så är den min. :D