lördag 1 oktober 2011

första oktober

Oktober. Fatta att det redan är oktober! Var det inte sommarlov nyss?

Idag ska jag och Lehandro vara barnvakter åt 4 bebisar.. undra hur det kommer gå..? Men det borde ju gå bra, jag har tre småbröder, jag har praoat på skola, och jag jobbade på ett dagis i somras. Så jag tror jag klarar det. Lehandro däremot... ;)  

Vid halv sex ska vi vara på plats, så jag har ett tag på att fixa iordning mig, slipper stressa. Fast ligger i sängen och läser massa bloggar, så det kommer ändå bli att jag börjar en halvtimme innan vi ska dra och då är jag jättestressad. ha ha, så typiskt mig.. När ska man lära sig? 
en bild som inte alls har något med inlägget att göra. Kände bara att jag blev sjukt sugen på PK (power King)




~~~~~
Jag gör gärna bloglovinbyten, det är bara att skriva en kommentar så fixar vi det! 

5 kommentarer:

N I L A M © Jag och min kamera sa...

svar: ja, det är den :D

jodå, bloglovin byten, men inga länkbyten :)

malin [fotoblogg] sa...

sv: visst kan vi det :) säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig med!

sophie sa...

haha min headern ;)

N I L A M © Jag och min kamera sa...

du skrev ingen bloggadrss x)

svar: har lagt till dig också nu :)

gotlänning sa...

tack så jätte mkt :D äre bra med dej ? :)