söndag 23 oktober 2011

Buzzador!

Tänkte bara tipsa er om en sak som jag själv precis har börjat med.
Buzzador
Att vara en buzzador innebär att man får testa produkter och säga vad men tycker om dem, och man ska prata med andra om dom. Gratis, såklart!

Lite information från hemsidan:

"Som Buzzador har du möjlighet att prova nya produkter och tjänster. Allt du behöver göra är att berätta om dem för dina vänner, öga mot öga och/eller via sociala medier. Att vara Buzzador är gratis och innebär många spännande möten mellan dig, dina vänner och nya produkter eller tjänster."


Kostar det något att vara Buzzador?
Nej, det kostar ingenting att registrera sig som Buzzador, anmäla sitt intresse till kampanjer eller motta sitt Buzzadorpaket. Inga frakt eller expeditionsavgifter tillkommer. Att vara en Buzzador bygger på frivillighet och att du tycker att det är kul och spännande att prova nya produkter och tjänster.




Hur buzzar jag på min blogg? 

Berätta om produkten eller tjänsten med både saklig information och dina egna uppfattningar. Även här är det viktigt med en dialog samt att dina vänner och bloggläsare själva får prova produkten eller tjänsten.

Till exempel kan du ordna en tävling med prispaket om det är fysiska produkter. Är det en digital kampanj kan du dela ut prova-på-länkar eller liknande.
 Glöm inte att berätta att du är en Buzzador och vad det innebär!


Klicka här för att bli en Buzzador!


Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du klicka här!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag använder mig också av det, och jag tycker att det är riktigt bra! Rekommenderas starkt!