tisdag 27 september 2011

sweet dreams

Känner mig sjukt trött ävens fast klockan bara är 11? Ändå så tog jag en power nap förut ( ca 1 o en halv timme). Så tänkte faktiskt gå och lägga mig, ska ju trots allt gå upp 20 över 6.. blää vad jag inte gillar tidiga morgonar, och BLÄ vad jag är arg över att dom tog bort TVÅ timmar idag..



Innan jag går och lägger mig på kvällarna så brukar jag alltid kolla upp de bloggsidor som jag är medlem på, och jag fick en glad överraskning när jag kikade in på videofy.me! 384 videovisningar har jag haft idag, nästan 400! det tycker jag är jätte roligt! En anna rolig sak är att min blogg klättar upp i de olika bloggtopp listorna, ligger på plats 81 (av 1579) på topblogg,   463 (av 6130) på blogtoplist.se. TACK! det känns jätteroligt, och det får mig att vilja fortsätta att blogga!

Nej men hörrni ni, nu hade jag tänkt att sova!

Godnatt!


Tror ni ser hur trött jag är på bilden!

Inga kommentarer: