söndag 11 september 2011

pest eller kolera


1. Går du hellre ut (på party etc.) med stökigt hår och snygg makeup eller fint hår och utan smink?
svår fråga det där... Hatar att vara utan smink.. och håret skulle man bara kunna sätta upp. Så tror jag väljer stökigt hår och snygg makeup!

2. Rakar du hellre av dina ögonbryn eller tappar dina ögonfransar?
man skulle kunna rita dit ögonbryn, och dem växer ut snabbare än fransarna.. och älskar ögonfransar! så tror att jag skulle raka bort brynen!

3. Skulle du hellre vara tvungen att handla allt ditt smink på H&M eller från nätet för resten av ditt liv?
På H&M, jag tycker att dem har relativt sminkutbud, de har bland annat Loreál, vilket är ett bra märke!

4. Skulle du bära mörk lipliner med ljust läppstift i en månad eller en härlig 80tals-perm?
80-tal..?

5. Om du måste välja att måla dina naglar med bara neutrala färger eller färglada färger resten av livet vilket väljer du?
Färg, helt klart!

6. Skulle du hellre ha “MC Hammer”-byxor eller silvriga lamé-hotpants på dig offentligt?
gud vad hemskt! Men tror jag väljer MC Hammer.. om det bara är för en gång.. 


















7. Har du hellre ha en Oompa-Loompa-apelsin-fake solbränna eller en bondbränna(som man får om man solar i t-shirt och shorts)?
Bonnabränna, tycker inte att det är såå farligt.

8. Väljer du hellre en ful klippning eller en ful hårfärg?

ful hårklippning, mitt hår växer ut ganska snabbt, och det finns ju toffsar, platttänger, hårnålar och allt man kan fixa det med..
9. Varje fredag i ett år måste du antingen sminka dig pin up-inspirerat eller goth-inspirerat – vad väljer du?
Pin-up, lätt?

10. Skulle du hellre bli av med alla dina skor eller all din makeup?
alla mina skor.. smink är viktigt! 

Inga kommentarer: