torsdag 1 september 2011

New Yorker

Idag så har jag pluggat/gjort läxor med Lehandro, va faktiskt lite mysigt. förutom delen då ;)
Efter det så drog jag med honom till Väsby centrum för att jag ville köpa en tröja som jag såg på New Yorker i tisdags! Blev en till tröja därifrån och ännu en från H&M. Såg en annan tröja på H&M som jag antagligen ska köpa imorgon. Skulle även behöva ett par snygga byxor/ Jeans.

Här kommer det bilder på mina nya tröjor + lite ansiktsgrejer!
Dåliga bilder, fyskäms på mig! ska bli bättre på det där känner jag.. Kläderna ser bättre ut irl, det kommer ni säkert få se på någon bild framöver!


Beige/svart tröja från H&M__ 99:-

Tröjan från New Yorker, den är mörkblå__ 99:-

Vinröd tröja från New Yorker___79:-


Ansiktsrengöring och lite annat från Nuxe!

Inga kommentarer: