söndag 18 september 2011

min helg!

Tänkte skriva lite kort om min helg!

Fredag:
Har skrivit om det mesta, men inte efter att jag kom hem till Lehandro.
Hos honom så myste vi, gjorde chokladpudding, åt godis och chips, kollade lite på TV. tror inte att vi kollade på någon film, tror bara att det blev att kolla på Ugly Betty <3






Lördag:
Igår så skulle jag ju ha pkt till stan, men det blev inget med det. Så va hemma och sköade lite, fixade lite med mitt CV, och sen på kvällen så blev det ju Tacos med Lehandro, Bella och Emma. Vi hade jätteroligt, vi satt och skrattade 3 timmar i sträck typ? När dom åkte hem så passade jag och Lehandro på att köpa lite godis, och sen åkte vi hem igen. Vi kollade på några avsnitt av Ugly betty, och sen så somnade vi mellan 11 - 12, sjukt skönt!

idag söndag:
Vi vaknade vid 9, slöade i sängen till halv 11, jag hoppade in i duschen och sen så fixade vi oss, och sen så stäadade jag, och runt 4 så drog vi till Lehandro för att vi skulle sen åka till hans Farfar + andra släktingar till honom för att "fira" att Chiles Nationaldag, som för övrigt var igår.

Inga kommentarer: