lördag 3 september 2011

Kista och Smurfarna

Idag så hade vi skola, as usual ;) Den gick bra, och vi fick TACOS till lunch, i like!

Efter skolan så drog jag och Lehandro till Kista, vi kollade i affärer och så, men hittade bara en tröja och ett par örhängen.. :( Visar upp imorgon, när det är bättre ljus! Vi såg även smurf filmen idag, den va så himla rolig!!  Ska btw måla om mitt rum imorgon, spännande spännande!

Nu kollar jag på "Vilddjuren/ The Wild", fast kommer säkert somna när som hels, är riktigt trött.. Vi sprang  på idrotten, och sen så körde vi innebandy, gav verkligen allt idag! känner mig nöjd med det. Sen efter det så har jag gått från bussen till mig och tillbaka, sen gått runt i kista centrum i några timmar, kollade på bio, och sen gick vi lite till ;) så är trött i huvudet och i kroppen, det ska bli riktigt skönt att sova!

Så med det här inlägget så blir det ett godnatt!


1 kommentar:

malin sa...

Smurfarna äger :o <3<3