tisdag 27 september 2011

fruktansvärt hungrig..

Idag började vi klockan 08.20 i stället för våra härliga sovmornar till 10.10. Kan bara säga att jag ser hemsk ut på det personliga fotot. På det första så blundar jag, och på det andra så har jag värsta peddosmilet. Sjukt irriterande, så tänker nog INTE beställa hem dom. Hur jag ser ut på klassfotot vet jag inte, hoppas att det blev bättre. Kort som jag är så fick jag tyvärr sitta, har stora problem med det här hur man ska ha benen? Aja, det är bara att hålla tummarna!

Nu så har vi svenska, vi går igenom om hur man ska skriva om man skriver i en tidning. Vet inte om jag har sagt eller inte, men vi i våran klass ska få 4 sidor i Sigtuna Byggen, lokaltidningen för Sigtuna kommun. Det är både roligt och jobbigt, men vi hoppas att det kommer gå bra. Är chefsredaktör, så får i alla fall bossa lite, haha!



1 kommentar:

sophie sa...

haha visst är det :P