onsdag 21 september 2011

för att gå ner i vikt, del 3



måste du äta rätt...

MIDDAG.
Middagarna är nog min favoritmåltid. Försök att alltid äta något varmt till middag så att du får i dig proteiner och kolhydrater (VIKTIGT NÄR DU TRÄNAR)

MIDDAGS TIPS;
Jag äter alltid det som mamma lagar vilket kan vara...
Currygryta med kyckling och quinoa/bulgur/ris (Bulgur och quinoa är mycket nyttigare än ris)
Pannbiff med potatis/potatis mos eller bulgur med lite sås och sallad
Olika sorters fisk med pasta/potatis/bulgur och sallad
Fläskfilé -||-
Köttbullar -||-
Wookade grönsaker
Olika sorters soppor
Skaldjur
Kyckling -||-
Osv...


5 kommentarer:

My Bjerregaard sa...

HAHAHAH jag skulle fan sagt det!!!! FAN att jag inte tänkte på det!!!!!

Cindy sa...

Sv; Tack! Men jag sysslar inte med bloglovin :)

Angelica sa...

tack såå mycket :D ja visst säg till när du följer mig bara!

rebecka sa...

sv: tack! jag följer bara vissa bloggar på bloglovin så tyvärr, men om du verkligen gillar min blogg så får du jättgärna följa den för att hålla koll på uppdateringar osv!
kram :)

Felicia sa...

sv: haha, tack, heter du med felicia? ;) jag höll på med bl förr men jag är aldrig inne där nu ;)